pondělí 21. listopadu 2011

majjjjjjjjjjjjjjjjjjjwajf

Pu pu pu pu
putujem po moste
je ohyzdná zima
všetko sa šmýka
mimochodom je len november, ale to je nepodstatný fakt
všetci sa mimoriadne stráchajú o svoj život
nohy sa prepletajú až sa skoro lámu
je mi to smiešne
tiež sa bojím
nie o svoj život. že kydnem ... to je desivejšie
našla som si 5x5cm chodníček bez šmyklavoty
predomnou kráča tlustá teta v bunde našej zästupkyne.
bunda ako z kažého sekáču = je kúl , svojim spôsobom , to hej
pozerám sa jej na nohy
snažím sa ju zachrániť svojou magickou silou očí
nepomohlo
nohy hore hlava dole
ejjjjjjjjjjjjjjjj
je na zemi.
ejjjjjjjjjjjjjjj
nehybe sa
leží ako korytnačka . . .
je mi to smiešne?
to sa radšej nepriznávam...
wrrrr wrrrrrrr
všetci ignor.
teta sa šmýka dolu mostom, nadchodom, alebo šykmou plošinou vedúcou dole.
oumajgad.
mala by som zavolať sanitku
vyhovorka? nemám kredit...
ZASE niekto mudry pripomína že je to zadarmo?!
veď ččččččččččt. občas treba byť aj ticho.

teta je v kanáli a sanitka ju hladá.


FAJN.
bolo to takto.

išla som po moste. šmykalo sa. nikoho to netrapilo. nič záživné sa nestalo.

1 komentář: