úterý 20. prosince 2011

out.


ibalginové nechty opadávajú.
ja zabudám na reálne veci.
a nejak sa povznášam a lietam a blúdim , niekde.
pravdupovediac, je mi tam dobre.
na úkor všetkého sa tam nachádzam rada.
rada si to tam obzerám... je to uzavreté.
ale je tam všetko.
síce netuším ako som sa tam ocitla. vlastne tuším.
chcela som to. všetko. čo som chcela. je tam.
a ja som uzavrela kruh, aby to náhodou nevybehlo.
ale zdanie môže klamať. 
stačí mala dierka , ako v skicári, keď som chcela niečo "vykýblikovať". 


ako sa má človek zmieriť s niečim, ked sa s tým nevedia zmieriť ostatní?
ako sa má človek zmieriť sám so sebou, keď sa stále niekomu nepozdáva?
a má do hlavy vtĺkané, že nie je v poriadku?


prečo prečo prečo. a čo. a neviem. sú moje slová. 
niesom smutná. bohužial, vždy sa mi chce SEM písať iba v takéto momenty.
žltoružovofialovozelená myšlienka.


je mi zima, stále..
nemám chuť sa rozprávať . s niekym.
každému môžete povedať len niečo.
potom zisťujem, že svoje "radosti", nikomu nezverujem.
lebo dnes, (dosť často), ked povie človek, ako mu je fajn, a svoje zážitky, ludia iba divne pozrú, alebo si pomyslia svoje, alebo to hrajú na úprimnú radosť.
a preto sa radšej teším sama. 

chcem plakať, smiať sa , tancovať, a rozprávať , každý deň. a cítiť sa niekde inde.
toto mi nevyhovuje.

nesnažte sa pochopiť alebo odsudiť moj psychický stav, pretože je dobrý.


3 komentáře:

  1. tvoj blog mi pripomína môj "denník" :) zaujímavý idea

    OdpovědětVymazat
  2. U pretty ; )
    I start observe ur blog.
    Ask round :

    http://laadyoffashion.blogspot.com/

    xxx

    OdpovědětVymazat
  3. presne si vyjadrila, moje pocity :)

    OdpovědětVymazat