neděle 19. srpna 2012

fjuš

z hora dole to celkom plynie, ale nie zrovna plynulo
risuje sa život , rovnočikrivo , ajdontnou
je všetko v hlave tá intuicia , ktorú treba počúvať, alebo sú to hlúpe , ako by to nazvali kresťania "Satanove" výplody
nikdy som nemala problém s tým čo mám robiť.
vlastne aha, fakfff. vždy som bola nerozhodná
lebo viem, že minimum všetkého rozhoduje o budúcnosti
detaily su veľmi podstatné!
občas ľutujem , že mám život a jeho systém tak dokonale prebratý
stihla som to za tých 18 rokov , kašlala na ostatné
teoria života, yeah
prax života , nah
cennosti odhadzujem
asi chcem minimum
riskovať a strácať
hladať znova odznova
budovať a vymieňať
len žiť. jednoduchozložito.
ale mať ten pocit že žijem
pre niečo a pre niekoho a pre niečo a pre nieho
pre seba a pre svet
pre pekné veci
radosti radostné
oplzlosti taky
rodina je daleko, ale to je jediné čo si vieme predstaviť.
medziskok je prázdny.

Žádné komentáře:

Okomentovat