neděle 25. listopadu 2012


hlava zase pracuje
prehrieva
srdce zase řádí.
tluče.
vypnite to prosím.
oddelte ich od seba.
lebo moc krásne spolupracuju.
on dáva signály.
ono len tluče.
zapája sa dych.
zdvíha sa hruď.
tlak má na tom podiel.
tiež.
prekruto sa hrajú
robia to čo nechcete
vy si len krásne veci vybavujete
prezmenu
a oni len tak reaguju
čo tak myšlienky
bez fyzična
bez telesnych naznakov
uzkosti
šiblo by nám
úzkosťou...
len v hlave?
zlé pocity pri pisaní. 
ona to umí lepšie.
prečitaj si moje.
nie.
ok.
vieš ako krásne piše?
aha.
TLKTLKTLKTLKTLK.
on opäť leží vedľa teba.
zase sa nechal zmiasť
minulosťou , rozumom, vtákom.
sexualny harašment.
zdá sa ti to fajn.
konečne sa ti venuje
dopne však ti
že nepotrebuje
on teba. len občas.
ked ona tu nie je.
vlastne ani to nie.
ved existuje facebook.
teasuju sa cez týžden.
stretnu sa cez vikend.
a BUUUUUUUUM
neexistuješ
len ona
tvoja náhrada
a on , dokonalý muž
ona nemôže veriť že ho má
ty nemôžeš veriť, že si bez neho
mažeš všetky sluby
nekonečna.
spoločnosti. spoločnej.
rodiny a detí.
lásky bez hraníc.
predstava že všetko
sa dá
a podtrhávaš vetu
,,ked nie s tebou,
tak s kým?"
možno sa stratila 
nádej
čakáš.
že jemu 
prepne?
nečakaj.
čakáš , že mu budeš chýbať?
nečakaj. strácaš čas.
ty sa ponáraš hlbšie.
on sa vynára von
súčasť už nie je 
súčasťou.
debaty o kamarátstve
alebo priatelstve.
aj to už znie divne.
predstavy ukazuju len 
jeho
samého
s cigou
s ňou
rozmyšlajuceho o nej,
smutného
pisajuceho s ňou.
vzrušeného s ňou.
porovnavajuceho ju a mňa
bez nej
smutného
tešiaceho sa na ňu
vidiaceho , že ona
je jediná zachrana
smejuceho sa 
konečne mu je fajn
konečne si ho niekto
váži.

a ja ?
mysliaca.
naňho.
nemysliaceho na mňa
mysliaca
naňho a naňho a naňho
a na mňa
prezmenu sa mi vynaraju veci
dobré
chybajuce
nenahraditelne
on vidí len horšie od nej
nič mu nevadí
je vo vzťahovej extáze
zamotavaju sa viac a viac
a ja dúfajúc , že si ho ešte 
zaslúžim...
ozýva sa len "nie".
a predstavy, že som 
presrala šance.
ale...
ale...
teraz som iná.
whatever.
už netreba.
lebo nemám byť ku komu.
dobrá.
ona je k nemu.
ja už nemusím
ale chcem
ju odkopnuť
preč
nemiešajte sa.
,,mám ju rád."
FAK

Žádné komentáře:

Okomentovat