čtvrtek 24. ledna 2013

shit after noshit






čas spať.
čas psať.
pozitívno too long.
a asi sa teším, že je psací čas.
prišiel včas.

uhm.
ahoj.
čau.
ok.
pusti ma.
môžeš isť.
idem.
čau.
uprac si to.
nemožem nič povedať?!
BLAHLABLAHDSLOFAKODOJFÔDSGIOÔGJÔDGSÔDSGÔ
čau.
idem na druhú.



nehnevaj sa .
nehnevam sa.
mala by som?
ja len tak.


vôbec sa mi nevenuješ.

lol.


o čom sa mame baviť? o všvu?


lol.



nepridem . musim sa učiť.
ide mi totižto o buducnosť.

aha




tak sory.




gone
gone
gone
gone


ok už mi netreba ani jednu ruku.
na rátanie.
a
tak
začinam ratať odznova na druhej.


flakaš
lajdačka
leniva
.



yeah i got it
som na kolidži.


to preto že nič nerobím.



dufam že je všetko ok
pod pod pod
aky učes?
strih zas dole.


aký maš nazor na feminizmus?
tato tema mi neni moc blizka.
ako to , ked si žena?



všetci sa na teba vykašlu
ked sa budeš riadiť podla nich.
oni sa budu riadiť podla seba
a budeš sama.




ovlyvňovať životy ostatnych
to som vždy chcela
ale nie takto.
ked sa boja.
o tie svoje.
k vôli mojmu.
keď im ten môj stažuje ten ich .
nemam chuť robiť .
snažiť sa.
k vôli tomu
že su oblúbení .
suťažiť.
medzi sebou.
ked ste kamarati...

to je fakt bad.

hlavne v tomto.



s takýmto prístupom zostaneš sama.


prosim povedz mi !!!!!
PORAAAAAAAĎĎĎ



. musíš sa sama rozhodnúť.



ako???
si hladná?


docela hej.




kristepane.




ahoajhoajahojdoraaaaa.








najebaníí ...
sfajčení sme boli
vieš aka haluz?
nemocnica
policajti

ty si ešte malá.






plyšový macko







s downovým syndromom.








už ma to s vami nebaví ..





s takýmto pristupom zostaneš sama.
to ti hovorím.
zostal som ti asi už len ja .










AHA.









máme pocit že ste sa na nas totalne vysrali .
mmm. čo už.











ty si mimo
t
y


fetuješ


ty si dobre mimo









ty si mimooooo.








ty si mimo?




ty dobre fetuješ.



ty si mimo. haha.













tak ok.
som jedina kto tu nefetuje.
vy ste mimo.





dufam že moje podvedomie nevstrebáva.











1 komentář:

  1. Uf uf uffff....hodně silné psaní....dost jsem si zabrouzdal ve tvojí mysli....a myslím, že se mi to dost líbí! :)

    OdpovědětVymazat